Styl na całe życie

Styl na całe życie Tag: odchudzanie    preparat na zwiększenie energii    suplement diety    suplementy witaminowe

Wielu z nas odchudzanie kojarzy się z katorżniczą pracą, wielkim wysiłkiem i ogromem wyrzeczeń. Owszem, nie ukrywajmy, walka ze zbędnymi kilogramami to nic prostego i na pewno wymagać będzie od nas siły woli. Jednak tylko od nas zależy, czy postanowimy stosować niezwykle restrykcyjne diety odchudzające, które doprowadzą nasz organizm do skrajnego wykończenia, czy też postanowimy do problemu nadwagi podejść z głową. Wiadomo, każdy chciałby jak najszybciej uzyskać upragniony efekt, bez względu na to o jakiej liczbie kilogramów do zrzucenia mówimy. Najczęstszą bolączką wszystkich, którzy chociaż raz stosowali dietę odchudzającą czy produkty na odchudzanie, jest koszmarny efekt jo-jo. Mimo naszych wysiłków, po zaprzestaniu diety odchudzającej, stracone kilogramy wracają, często z nawiązką. Jednak, na szczęście, jest na to sposób. O czym mowa? O diecie śródziemnomorskiej, której zasady pomogą nam trwale zgubić nadprogramowe wałeczki tłuszczu.

Jak to możliwe?

Przede wszystkim, należy sobie uświadomić, że dietę śródziemną można stosować do końca życia. Wiem, wiem, każdemu od razu przed oczami staje zamknięta na klucz lodówka i głodowe porcje na lichych talerzykach. Nic bardziej mylnego. Dieta odchudzająca, nazywana dieta śródziemną, ze względu na jej popularność wśród nacji zamieszkujących obszar basenu Morza Śródziemnego, to zbilansowane, zdrowe posiłki, dzięki którym zapomnisz, że jesteś na diecie. Przypominać ci o tym będą tylko tracone kilogramy, których liczba może wynieść nawet do 5 kg w ciągu miesiąca.

Jak jeść?

Aby systematycznie, zdrowo i przede wszystkim trwale tracić kilogramy należy zastosować się do kilku podstawowych zasad, które zdominują odchudzanie przy tej diecie. O jakich zasadach mowa? Oczywiście, standardem jest wysiłek fizyczny, gdyż nie ma diety odchudzającej, która przyniosłaby trwałe efekty bez aktywności ruchowej. Oprócz tego należy pamiętać, że jeść trzeba 4-5 razy dziennie. Nie chodzi o to aby się głodzić jednym lichym posiłkiem, ale aby organizm cały czas miał dostarczane wszelkie niezbędne składniki odżywcze. Ważne jest aby dwa posiłki w ciągu dnia były posiłkami ciepłymi. Co na stałe powinno zagościć w naszym menu? Na pewno warzywa i owoce, w ilościach większych niż dotychczas. Na naszych stołach powinny królować ryby, owoce morza, makarony i kasze. Ograniczyć należy spożywanie czerwonego mięsa, najlepiej o połowę. Zaleca się zamianę pieczywa białego na ciemne, najlepiej pełnoziarniste. Musimy także zmniejszyć o 50 % liczbę spożywanych produktów takich jak mleko, śmietana czy masło. Skoro o tłuszczach mowa, konieczna będzie zamiana tłuszczów zwierzęcych na roślinne. Jak widać, nie są to bardzo drastyczne ograniczenia, wciąż można komponować pyszne dania, które nie tylko będą wyśmienicie smakować, ale również korzystnie wpłyną na naszą sylwetkę i zdrowie.

Polecane suplementy:

BODYMAX PLUS 200 tabletek – bogaty zestaw witamin i minerałów, wzmocniony wyciągiem z żeń- szenia, wzmacnia i dodaje energii. Preprat zawiera dodatkowo najwyższą dawkę magnezu wśród preparatów witaminowych oraz przeciwutleniacze z zielonej herbaty.

 

Olimp Green Tea ekstrakt z zielonej herbaty, 60 kapsułek– Zielona Herbata zawiera silnie skoncentrowany mianowany na zawartość EGCG ekstrakt zielonej herbaty, będący bogatym źródłem związków polifenolowych – bardzo aktywnych substancji biologicznie czynnych.

 

BODYMAX SPORT, 30 tabletek – zaleca się w celu poprawienia sprawności fizycznej, wydolności organizmu, szczególnie w przypadku ćwiczeń fizycznych i uprawiania sportu, wzmocnienia organizmu oraz utrzymania dobrej formy, w okresach długotrwałych, nadmiernych wysiłków fizycznych oraz w celu uzupełnienia codziennej diety w niezbędne witaminy i składniki mineralne.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*