Substancje białkowe zastępujące posiłek. Przejrzeć.

Wymiana posiłków

Czy masz problem z utrzymaniem limitu spożycia kalorii podczas śniadania, lunchu i kolacji?A może zmagasz się z utrzymywaniem kalorii poniżej tego zdrowego limitu – 100-150 kalorii na posiłek – spożywanie zbyt dużej ilości i zbyt dużo jedzenia jest jedną z najtrudniejszych części utraty wagi w procesie odchudzania, i dlatego wiele diet ma opcje wymiany posiłków. Przetestowaliśmy wszystkie możliwe, zdrowe alternatywy w czasopismach medycznych i raportach badawczych pod każdym kątem, aby znaleźć fakty. Masz prawo wiedzieć, co zdecydujesz, kiedy zdecydujesz się na posiłek zastępujący białko.

Substytucja białka – o co chodzi?

Zamiennik posiłku to paczkowany posiłek, baton lub shake do „zastąpienia” tradycyjnych potraw.Te zamienniki są pełne witamin i składników odżywczych, których potrzebujesz. International Journal of Otyłość, czasopismo naukowe na temat otyłości i zdrowego odżywiania, stwierdza, że „takie interwencje mogą bezpiecznie i skutecznie przyczyniać się do znaczącej trwałej utraty masy ciała i poprawy czynników ryzyka masy ciała”. Badania analizowane przez International Journal of Otyłość skupiały się, oczywiście, na częściowym zastąpieniu posiłków substytutami białkowymi, zamiast na całkowitym zastąpieniu dań substancjami w postaci mieszanek składników odżywczych. .Pamiętaj, że dawki kalorii różnią się w zależności od marki i produktu, więc powinieneś sprawdzić etykietę przed zakupem, jeśli jest ona zgodna z planem odchudzania lub jeśli masz specjalistę, który zrobi to za ciebie.lekarz lub dietetyk.

Częściowe zastąpienie naczyń substytutami żywności i całkowite zastąpienie żywności substancjami odżywczymi

Wielu dietetyków uważa, że pełna wymiana żywności na składniki odżywcze w postaci mieszanek białkowych jest dobrym rozwiązaniem. Niestety, zbyt wiele. Oznacza to, że zastępują się nawzajem.KAŻDYStandardowy posiłek z opcją pakowanego drinka, koktajlu lub koktajlu. Nie dotyczy to jednak produktów zastępczych, o których mowa. Jeśli jesteś w ruchu lub nie masz czasu na przygotowanie pożywnego lunchu lub przygotowanie zdrowego lunchu, możesz zamiast posiłku skorzystać z posiłków zastępczych; jednak powinno to być dodatkową opcją, a nie całą dietą opartą na nich; inną alternatywą w przypadku debaty pod tytułem wymiany częściowej vs. całkowitej wymiany posiłków jest proszek białkowy. Niektóre zamienniki posiłków w postaci proszku białkowego, a nawet białka serwatkowego, często nadają się do picia – są umieszczane w pojemniku zalanym wodą; to nieznacznie poprawia proces „jedzenia w locie”, gdy nie mamy czasu, ale także nie powinien zastępować całej zdrowej diety.

Odżywki białkowe, białka serwatkowe i zamienniki posiłków

Nie każda wymiana posiłku z substytutem białka jest taka sama pod względem wartości. Przekonasz się, że niektóre koktajle zastępujące posiłek rzeczywiście oferują składniki spełniające Twoje potrzeby kaloryczne. Z drugiej strony, różne koktajle zastępujące posiłek zawierają różne białka w proszku lub białko serwatki w tym samym czasie, zaprojektowane w celu zmniejszenia głodu i sprawiają, że twoje ciało czuje się pełniejsze. Najważniejszą rzeczą jest zatem wybór właściwego zamiennika dla naszych potrzeb i celu, dla którego zdecydujemy się wprowadzić produkt zastępczy w naszej diecie.

Najbardziej popularne zamienniki posiłków – przegląd produktów

W diecie jest kilka posiłków zastępczych.Należą do nich środki takie jak Jenny Craig, Nutrisystem, Slim Fast, Zdrowy wybór i Lean Cuisine. Nie wszystkie są równe pod względem składu. Niektóre z nich mają również cenę, która uniemożliwia niektórym klientom skorzystanie z leczenia. Spójrzmy na każdego z nich jeden po drugim.

  • Jenny Craig: Jenny Craig to nie tylko produkt, ale cały program oparty na zmianie nawyków żywieniowych na zdrową dietę. Oprócz produktu – posiłku zastępczego Jenny Craig – płacisz miesięczną opłatę za konsultacje i porady żywieniowe u specjalisty z firmy producenta składników odżywczych. Według strony internetowej firmy koszty żywności wynoszą od 15 do 23 USD za dzień. Podsumowując, jest to od 450 do 690 USD miesięcznie za dietę jednej osoby – i często decydujemy się zmienić nawyki żywieniowe całej rodziny.
  • Nutrisystem: Nutrisystem to dieta zastępcza, która kosztuje mniej niż połowę najdroższego planu diety, czyli Jenny Craig. Najdroższy plan w ofercie producenta Nutrisystem to koszt około 12 USD dziennie. Nutrisystem zawiera koktajle proteinowe w proszku i białka serwatkowe w większości posiłków oraz w planach żywieniowych.
  • Slim Fast: Slim Fast to jeden z najpopularniejszych programów odchudzających, w których stosuje się zamienniki posiłków. Koktajle i napoje można kupić bezpośrednio w sklepie internetowym lokalnego producenta. Slim Fast znany jest z koktajli proteinowych.
  • Zdrowy wybór i Lean Cuisine: te dwa codzienne substytuty diety należą do tej samej kategorii co zamrożone zamienniki posiłków. Będziesz wydawać około 10 USD dziennie na świeże owoce i warzywa, jeśli uzupełnisz swoją dietę. Jednak skutkiem ubocznym tych zmian w diecie jest duży wzrost spożycia sodu, który może powodować gromadzenie się wody w organizmie. Niestety, wygląda to na obrzęk i przyrost masy ciała, co często jest sprzeczne z rzeczywistym celem diety.

Dodatki nie są uwzględnione w ofercie.

Niektóre programy substytucji nie obejmują całej żywności, którą należy zjeść w kosztorysie diety. W końcu zawsze dodawana jest mała czcionka, aby dodać świeże owoce i warzywa w celu wzbogacenia posiłków zastępczych.

Jeśli nie jesteś ostrożny, te suplementy bogate w cukier mogą zwiększyć spożycie kalorii znacznie powyżej zdrowych poziomów. Jeśli chcesz schudnąć, zmiana posiłku będzie bezużyteczna.

Aby kontrolować kalorie:

  • Usuń kremowe i wysokokaloryczne sosy sałatkowe z diety
  • Nie dodawaj skrobi zamiast warzyw lub owoców.
  • Dodaj do diety ciemnozielone, liściaste warzywa.
  • Wybierz owoce i warzywa o wysokiej zawartości błonnika.

Według magazynu Nutrition Journal wzbogacone substytuty posiłków mają tendencję do lepszego wchłaniania niezbędnych składników odżywczych w porównaniu do bardziej tradycyjnej diety. „.

WebMD mówi również o znaczeniu dodawania dodatków.

„Aby wzmocnić włókna fibryny, zawsze możesz dodać kilka warzyw, puszkę soku warzywnego lub kawałek świeżych owoców do baru lub napoju.”.

Kto powinien używać substytutów żywności, a kto nie?

Nie każdy powinien korzystać z diety zawierającej substytuty żywności. Jeśli masz wysokie ciśnienie krwi, powinieneś porozmawiać z lekarzem zanim spróbujesz tej opcji. Większość upakowanych posiłków zawiera dużo sodu, co może zwiększyć ciśnienie krwi. Z drugiej strony dzieci mogą używać zamienników posiłków, ale nie tych, które sprzedawane są dorosłym za utratę wagi – mają swoje własne odpowiedniki. Marki takie jak Boost i Pediasure oferują zdrowe opcje dla dzieci. Oba zawierają białko w proszku, a niektóre aromaty zawierają białko serwatkowe. Istnieją badania ukazujące związek między białkiem w proszku a uczuciem sytości u dzieci z nadwagą.

Istnieją również potencjalne interakcje między lekami i niektórymi rodzajami żywności.Porozmawiaj z lekarzem przed skorzystaniem z opcji wymiany posiłków, jeśli bierzesz leki na receptę.

Co nauka mówi o substytutach żywności?

Dane naukowe potwierdzają stosowanie substytutów odchudzających. Istnieje wiele badań naukowych, które dowodzą, że mogą one funkcjonować jako zdrowa opcja, która pomaga schudnąć i utrzymać dietę. Istnieje również wiele badań wykazujących korzyści płynące z proszku białkowego, białka serwatkowego i zamienników posiłków. Oto cytaty: …

Dziennik Nutrition

„Nasze dane sugerują, że dieta zastępująca posiłek była skuteczną strategią osiągnięcia znacznej początkowej utraty wagi i poprawy wielu parametrów zdrowotnych przy jednoczesnym utrzymaniu masy ciała, w tym zmniejszeniu stanu zapalnego i stresu oksydacyjnego, dwoma kluczowymi czynnikami, które ostatnio okazały się być podstawą naszych najczęstszych chorób przewlekłych. „.

Dziennik Americskiej Wyższej Szkoły Żywienia

„Gotowe do spożycia zboża mogą być stosowane w celu promowania odchudzania po spożyciu jako kontrolowane porcje w postaci zamienników posiłków.

The Journal of Nutrition

„Zastąpienie posiłku jest równie skuteczne w przypadku odchudzania w porównaniu do tradycyjnej diety o strukturze odchudzającej, dostępność diety i komfortu były postrzegane bardziej korzystnie przez uczestników, którzy jedli posiłki zamiast osób objętych tradycyjnym programem odchudzania.”.

Wnioski o zastąpienie posiłków przez substytuty żywności

Na rynku odchudzającym istnieje wiele opcji dietetycznych z wymianą posiłków.Powinieneś pamiętać, że jesteś rozsądny (nie używaj więcej niż jednego zamiennika dziennie zamiast jednego posiłku), ale niektóre slimery mogą czerpać więcej korzyści z dodawania czegoś o niskiej wartości kalorycznej lub wstrząsnąć jako przekąską, aby utrzymać kontrolę nad głodem. Sukces tej opcji odchudzającej został udowodniony klinicznie i potwierdzony naukowo, dzięki czemu możesz czuć się pewnie, jeśli zajmiesz się utratą wagi poprzez wyeliminowanie jednego posiłku, dodanie błonnika pokarmowego i pokarmów bogatych w składniki odżywcze oraz ograniczenie spożycia kalorii do niezbędnego i zdrowego minimum. dla Ciebie.

O Marzena Wielgus 167 artykułów
Wiele rzeczy można powiedzieć o Marzenie Wielgus, ale przede wszystkim wiadomo, że są one przewidujące i doceniane, oczywiście są również precyzyjne, obiektywne i idealistyczne, ale w mniejszych dawkach i często są też rozpieszczane przez nawyki bycia agonującymi. Jednak jej uprzedzająca natura jest tym, co najbardziej lubi. Ludzie często liczą na siebie i jej spostrzegawczą naturę, szczególnie gdy potrzebują pomocy lub wsparcia. Nikt nie jest doskonały, a Marzena ma również wiele mniej pożądanych aspektów. Jej drapieżna natura i bezczelność powodują wiele pretensji i powodują, że jest co najmniej niewygodna. Na szczęście jej doceniająca natura zapewnia, że nie jest tak często.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*